سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از کجا توری چمنی بخریم

همه دوست دارند خانه و باغی سرسبز و زیبا داشته باشند، اما همیشه به خاطر پول و وقت سخت است، مخصوصا برای یک باغ بسیار زیبا.

مهمتر از آن، باغ به جای لذت بردن از آن، به زمان زیادی برای نگهداری نیاز دارد. خرید دیوارهای چمن مصنوعی یا دیوارهای گیاه مصنوعی که می تواند به تحقق رویای شما در مورد خانه و باغی سرسبز کمک کند، انتخاب خوبی برای شماست.
چرا دیوارهای چمن مصنوعی را انتخاب کنید؟
اگر دیوارهای چمن مصنوعی را انتخاب می کنید، نیازی به آبیاری، وجین یا هرس و غیره ندارید... دیوارهای چمن مصنوعی به دلیل تأثیر آفات، دما یا خاک نمی میرند.

چیزی که بیشتر باید به آن اهمیت دهید سطح حفاظت در برابر اشعه ماوراء بنفش گیاهان مصنوعی است. اگر مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش بهتری داشته باشند، خرید توری چمنی را می توان برای مدت طولانی 5 یا 8 سال حفظ کرد. بنابراین نگهداری از آن برای شما بسیار ساده تر است.

دیوار سبز مصنوعی
مقایسه دیوارهای گیاهی تقلبی و واقعی
گیاهان تقلبی تاریخچه طولانی توسعه دارند. با راه اندازی فناوری جدید، گیاهان تقلبی اکنون تقریباً شبیه گیاهان واقعی هستند. با افزودن مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش در داخل، می تواند بیشتر از گیاهان واقعی دوام بیاورد. مهمتر از آن، 100? ایمن و سالم در داخل و خارج از خانه است، حتی برخی از دیوارهای ساختگی گیاهان در برابر آتش مقاوم هستند.

هنگامی که دیوارهای سبز مصنوعی را از تولید کنندگان حرفه ای خریداری می کنید، آنها می توانند گواهینامه هایی مانند VOC A+، RoHS، PAHS، REACH و غیره را ارائه دهند که می تواند ثابت کند مواد ایمن و سازگار با محیط زیست هستند.

اگر گیاهان مصنوعی را برای باغ خود انتخاب کنید، می توانید هر نوع گیاهی را که دوست دارید یا می خواهید داشته باشید. کدام چمن مصنوعی بهتر است؟ شما می توانید یک گیاه زمستانه در تابستان یا یک گیاه بهاره در زمستان داشته باشید. شما می توانید از باغ سرسبز به روشی راحت تر و مقرون به صرفه تر لذت ببرید.

دیوار چمن مصنوعی شما برای چه مواردی استفاده می شود؟
دیوارهای چمن مصنوعی طوری طراحی شده اند که زیبایی طبیعت را منعکس کنند. آنها می توانند افزودنی عالی برای تقریباً هر فضای داخلی باشند!

وقتی به دیوار رستوران‌ها، رویدادها یا مکان‌های عروسی اضافه می‌شوند که در غیر این صورت ممکن است پراکنده به نظر برسند، به همان اندازه چشمگیر هستند. به طور مشابه، دکوراتورهای داخلی این پانل ها را به صورت عمده خریداری می کنند تا الگوها و چیدمان های منحصر به فردی را به پروژه های مسکونی اضافه کنند.

پانل دیواری چمن مصنوعی
چگونه دیوار گیاه مصنوعی با بهترین کیفیت را انتخاب کنیم؟
هنگام جستجوی بهترین کیفیت دیوار گیاه مصنوعی، بسیار مهم است که به چیزی بیش از جذابیت زیبایی شناسی توجه کنید. سه سوال زیر به شما کمک می کند تا بهترین گیاهان مصنوعی را پیدا کنید.

با بررسی وب‌سایت تأمین‌کننده و برگه‌های داده یا صحبت مستقیم با آنها قبل از خرید، پاسخ این سؤالات را بیابید.

آیا برای مواد مضر آزمایش شده است؟
بهترین مزایا و معایب چمن مصنوعی برای بالکن چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ اول از همه، مواد خام مورد استفاده در ساخت آنها نباید هیچ خطری برای سلامت و ایمنی استفاده کنندگان داشته باشد.

مشتریان باید بتوانند محصول مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با خیالی آسوده از آن استفاده کنند. در صورتی که مواد اولیه مورد استفاده در تولید استانداردهای لازم را نداشته باشند، می توانند مشکلات سلامتی جبران ناپذیر زیادی را برای مصرف کنندگان خود ایجاد کنند.

به همین دلیل است که EdenVert همیشه مشتریان خود را تشویق می کند که تنها بهترین محصولات سبز مصنوعی را انتخاب کنند که استانداردهای بهداشت و ایمنی تست های REACH، RoHS و PAHs را رعایت کنند. این آزمایش ها ایمنی اجزای مواد خام مورد استفاده را بررسی می کند.

آنها مطابق با استانداردهای سختگیرانه انجام می شوند و توسط آزمایشگاه های شخص ثالث مستقل انجام می شوند که تضمین می کند که نتیجه به دست آمده قابل اعتماد و قابل اعتماد است. EdenVert با ارائه تنها محصولات غیر سمی و ایمن، چه برای مقاصد تجاری یا مسکونی، به شما آرامش می دهد.

آیا ضد حریق است؟
هنگام انتخاب پانل های دیواری سبز مصنوعی، بسیار مهم است که با سازنده تایید کنید که مقاوم در برابر آتش است.

آزمایش تاخیر در آتش EdenVert توسط آزمایشگاه معتبر SGS مطابق با استانداردهای EN 13501-1:2018 واکنش به آتش انجام می شود. این به طور مستقل و با رعایت استانداردهای دقیق انجام می شود که قابلیت اطمینان آن را تضمین می کند. بنابراین، می توانید به ایمنی گیاهان مصنوعی ما در برابر آتش، چه برای استفاده در فضای باز یا داخل ساختمان، اطمینان داشته باشید.

گارانتی اش چقدر اعتبار دارد؟
ناگفته نماند که هر چه گارانتی طولانی‌تر باشد، احتمالاً محصول بهتر خواهد بود. برخی از ضمانت‌نامه‌ها ممکن است بسیار مبهم باشند و از مصرف‌کنندگان محافظت زیادی نکنند. بنابراین، مهم است که چاپ کوچک را بررسی کنید.

حتماً به دنبال ضمانتی باشید که شامل پایداری در برابر اشعه ماوراء بنفش باشد که از محو شدن محصول محافظت می کند. این یک ویژگی ضروری است، به ویژه در گیاهانی که قرار است در خارج از خانه باشند، جایی که فضای سبز مصنوعی ممکن است در معرض شرایط آب و هوایی نامساعد قرار گیرد.

هرچه نور خورشید قوی تر باشد، برای گیاهان مصنوعی مخرب تر است و می تواند به طور قابل توجهی طول عمر آنها را کاهش دهد. بنابراین، در نظر گرفتن سطح تضمین شده مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش هنگام خرید دیوارهای گیاه مصنوعی بسیار مهم است.

دیوار گیاه مصنوعی
انتخاب گیاهان مصنوعی
اگر می خواهید قیمت دیوار سبز مصنوعی را داشته باشید، انتخاب های مختلفی برای شما وجود دارد. آنجا 

بیشتر کاربران نهایی از آمریکای شمالی و اروپا هستند که به جای دیوارهای واقعی، دیوارهای چمن مصنوعی را برای تزئین خانه ها و باغ های خود انتخاب می کنند و میزان فروش در سراسر جهان بسیار سریع افزایش می یابد.

به طور کلی، محصولات مصنوعی ما شامل تشک های پرچین مصنوعی، باغ های عمودی، نرده های مصنوعی، و تاپیاری مصنوعی است.

در اینجا به معرفی مختصر هر دسته می پردازیم.

تشک پرچین مصنوعی
اگر می خواهید دیوار چمن مصنوعی را برای محوطه سازی خود خریداری کنید، پرچین مصنوعی مورد اصلی است. بیش از 100 نوع برگ برای این دسته وجود دارد. برای منظر شهری، این یک انتخاب ارجح است زیرا مقرون به صرفه است.

علاوه بر این، می توان آن را به راحتی ترکیب کرد و نیازهای شما را برآورده کرد. پرطرفدارترین اقلام این دسته عبارتند از شمشاد، بوکس، سرخس و …

باغ عمودی
باغ عمودی یک آیتم سرسبز از سری انواع توری چمنی است. برای هر مورد، بیش از 5 نوع برگ وجود دارد. و برای برخی از آنها بیش از 8 یا 10 برگ روی آن ترکیب می شود. فقط از روی ظاهر، تفاوت بین یک حصیر پرچین مصنوعی و یک باغ عمودی مصنوعی را خواهید دید.

اگرچه قیمت باغ مصنوعی کمی بالاتر از حصیر پرچین مصنوعی است، اما همچنان در بین کاربران نهایی بسیار محبوب است. دکوراسیون زیبایی به خانه یا باغ آنها می دهد و حس سرسبزی را ارائه می دهد. با ترکیب انواع مختلف برگ های فصول مختلف، بسیار منحصر به فرد و جذاب به نظر می رسد.

حصار مصنوعی
حصارهای مصنوعی را می‌توانید با نام‌های دیگری مانند پرده‌های بید مصنوعی، داربست‌های کشش‌پذیر، داربست‌های چوبی با برگ‌های پلی‌اتیلن… محصولی ویژه است که می‌تواند دکوراسیون باغ و همچنین حفظ حریم خصوصی را در عین حال فراهم کند.

در گذشته اغلب مردم هنگام تزئین حیاط از نرده چوبی ساده استفاده می کردند که بسیار سرد و معمولی به نظر می رسید.

اما اگر دیوار چمن مصنوعی روی حصار بخرید، می توانید برگ ها و رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید که نه تنها می تواند نیازهای کاربردی را برآورده کند بلکه زیباتر هم می شود. علاوه بر این، از آنجایی که قابل توسعه است، می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید و نصب آن برای شما بسیار آسان است.

حصار مصنوعی
توپیاری مصنوعی
توپیاری مصنوعی شامل محصولات مختلفی مانند گلدان مصنوعی، توپ مصنوعی، انگور مصنوعی و غیره است که ممکن است آن را مکمل دیوارهای چمن مصنوعی بدانیم. برخی از آنها نه تنها در فضای عمودی، بلکه در فضای افقی نیز قابل استفاده هستند.

این یک دکوراسیون برای اهداف تجاری و مسکونی است. این مکمل عالی برای طیف وسیعی از مکان‌ها مانند خانه‌ها، ادارات، مغازه‌ها و رستوران‌ها است و فضایی دنج و دلپذیر را ایجاد می‌کند.

دیوار چمن مصنوعی چقدر دوام دارد؟
این سوالی است که اغلب مشتریان ما می پرسند، که تا حد زیادی به دلیل تغییرات آب و هوایی و شرایط آب و هوایی شدید در سال های اخیر ایجاد شده است. آنها می خواهند بدانند که چه مدت می توانند انتظار داشته باشند که پرچین های مصنوعی، نرده ها و توپیاری ها در شرایط بی عیب و نقص باقی بمانند.

طول عمر فضای سبز مصنوعی تا حد زیادی با موادی که از آن ساخته شده اند، و به ویژه اینکه آیا آن ماده تحت درمان با اشعه ماوراء بنفش قرار گرفته است، مرتبط است. از گیاهان ساخته شده از مواد مصنوعی خاص که تحت درمان با اشعه ماوراء بنفش قرار گرفته اند، می توان عمر طولانی تری را انتظار داشت.

گیاهان مصنوعی EdenVert تست UV 5000H انجام شده توسط یک آزمایشگاه شخص ثالث مستقل را گذرانده اند، که به ما اطمینان می دهد که محصول را برای مدت پنج تا هشت سال ضمانت می کنیم.

سبزه مصنوعی
نتیجه
انتخاب یک دیوار چمن مصنوعی دشوار نیست، اما همانطور که از این راهنما آموخته اید، بسیار مهم است که به چیزی بیش از زیبایی یک دیوار سبز تقلبی نگاه کنید.

امیدواریم این راهنما مفید واقع شده باشد و پیشنهاد می کنیم قدم بعدی درخواست نمونه رایگان از دیواره های گیاه مصنوعی برای مقایسه محصولات مختلف موجود باشد.

 

منبع: https://www.eden-vert.com/news/definitive-guide-of-buying-artificial-grass-walls/